دنیای خودرو

اخبار قیمت خودرو،بانک اطلاعات خودرو،عصر خودرو

دنیای خودرو

اخبار قیمت خودرو،بانک اطلاعات خودرو،عصر خودرو

لباس تاناکورا مهاباد

دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۶:۱۶ ب.ظ

لباس تاناکورا مهاباد
در اینجا توضیحات مختصری در مورد پوشاک استوک و لباس تاناکورا ارائه می دهیم لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید و یا به سایت ما مراجعه بفرمایید.
@kiastock
09020335554

لطفا جهت ورود به سایت ما : لباس تاناکورا کلیک نمایید.

لطفا جهت آشنایی با خرید لباس کیلویی یا تکه ای کلیک نمایید .

لطفا جهت آشنایی با تاریخچه ی تاناکورا کلیک نمایید .

لطفا جهت خرید انواع پوشاک بچگانه کلیک نمایید .


مجتمع فروش پوشاک استوک کیا :
جهت آشنایی با مقالات بیشتر در زمینه پوشاک استوک و لباس تاناکورا توصیه می نماییم به سایت یا کانال های ما مراجعه نمایید.
تعریفی کوتاه از پوشاک استوک و لباس تاناکورا :
شاید بپرسید : تاناکورا چیست و نام تاناکورا از کجا آمد ؟ چرا نام تاناکورا با مهاباد گره خوده است ؟ این ها همه سوالاتی هستند که ممکن است به ذهن شما خریدار لباس تاناکورا یا استوک خطور کند. جهت دریافت پاسخ این سوالات و آشنایی بیشتر با این موضوع به کانال ها و سایت ما مراجعه نمایید.
دو دلیل از فروش کیلویی یا تکه ای ( دلایل بیشتر در سایت ) :
در فروش تکه ای پوشاک استوک جنس ها از هم جدا شده و میکس نیستند، باید به این نکته توجه نمایید که در میکس هر تکه وزن مشخصی ندارد ، بعضی ها سنگین تر از بقیه هستند مثلا شلوار معمولا سنگین تر از تاب است و در اینجا فروشنده به راحتی می تواند سر مشتری را کلاه گذاشته و تعداد جنس های سنگین را در یک میکس افزایش دهد یا مثلا قیمت کیلویی پایین تری ارائه نماید و ... اما در فروش تکه ای این نکات کاملا مشخص است و صداقت در فروش کاملا مشخص می باشد.
خریدار پوشاک استوک به راحتی می تواند محاسبه نماید جنس ها را با چه قیمتی خریداری نموده و با چه قیمتی می تواند بفروشد. در فروش کیلویی این کار خیلی سخت بوده و نیاز به تجربه و دیدن میکس و جداسازی آن دارد.
دسته ای از پوشاک استوک :
همواره آقایان در انتخاب پوشاک مردانه دو دسته اند دسته ای زیبایی پوشاک مردانه را جستجو می کنند و دسته ای بدنبال راحتی وشاک مردانه هستند . ما در محتمع کیا استوک هر دوی این انتخاب ها را برای پوشاک استوک مردانه یکجا حمع کرده ایم تا انتخاب راحتتر پوشاک ستوک مردانه برای شما مشتریان عزیز فراهم آمده و شما بتوانید از تنوع پوشاک استوک ما لذت ببرید.
سخن آخر مدیر فروش :
با توجه به فروش آنلاین ارایه ضمانت برای همه محصولات فروخته شده از نیاز ها و اولویت های اولیه و مد نظر مشتریان پوشاک استوک یا لباس تاناکورا می باشد که ما در فروشگاه اینترنتی فروش پوشاک استوک ( تاناکورای کاملا نو و استفاده نشده ) به این نیاز و خواسته مشتریان خرید اینترنتی استوک جامه عمل پوشاندیم.
جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید.
@kiastock
09020335554
http://kiastock.ir


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۰
posteh posteh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی